CTiK

Switch to desktop Register Login

AEROFIT DLA KOBIET ALE NIE TYLKO!

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Zachęcamy do udziału w zajęciach prowadzonych przez naszą krajankę mieszkankę Ręszowa w Gminie Ścinawa Aleksandra Haschke. Koszt zajęć 30 zł miesięcznie!

W roku 2018 odbyła kurs w Akademii Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu s, który uwieńczyła zdanym egzaminem końcowym, tym samym uzyskując
tytuł TRENERKI PERSONALNEJ.

Dodatkowo w 2019r., w Premium Sport Academy, we Wrocławiu odbyła szkolenie z Anatomii Sportowej dotyczące stricte działalności trenerskiej

W najbliższym czasie planuje kontynuować szkolenia z zakresu aktywności fizycznej jak i dietetyki, a od października 2019r. rozpocznie naukę w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Witelona w Legnicy na
kierunku FIZJOTERAPIA.

HIIT (High Intensity Interval Training) – to forma treningu polegająca na przeplataniu np. 30sec. okresów bardzo intensywnego wysiłku z 30sec. okresami wysiłku umiarkowanego, cały trening trwa 15-25 minut.

FBW (Full Body Workout) – to trening trwający zazwyczaj ok. 45-60 minut, a
charakteryzuje się tym, że podczas jednej sesji treningowej trenuje się jak
najwięcej partii ciała, zaczynając zazwyczaj od największych po najmniejsze

SPLIT – w przeciwieństwie do FBW w tym rodzaju treningu skupiamy się na danej partii mięśniowej i angażujemy ją przez całą długość trwania treningu, a trwa on zazwyczaj ok. 45 minut

Trening wspomagający/medyczny – to trening oparty na ćwiczeniach
funkcjonalnych, które polegają na wykonywaniu ruchów z jakimi mamy do czynienia na co dzień, np. wspięcia na palce, przysiady, wykroki; polega on na zastosowaniu takich ćwiczeń (skupiając się maksymalnie na ich technice), wspomagając tym samym nasz organizm w walce z występującymi dysfunkcjami lub dysproporcjami mięśniowymi; czas trwania to ok. 45 minut

TABATA – to bardzo intensywny i krótki (ok. 4 minut) trening wytrzymałościowy
polegający na wykonaniu 8 serii jednego lub różnych ćwiczeń wykonywanych z
bardzo dużą intensywnością przez 20 sekund i przeplatanych 10 sekundowymi
przerwami; tabata bardzo często stosowana jest jako dodatek zwieńczający dłuższe sesje treningowe.

STRECHING – kojarzony jako element kończący trening, na szczęście jego
popularność wzrosła na tyle, że stał się również odrębną jednostką treningową;
polecany najczęściej osobom, które prowadzą siedzący tryb życia trening ten,
polega na ćwiczeniach rozciągających i uelastyczniających mięśnie, wprowadzając tym samym organizm w progi bólowe na tyle minimalnie, by zachować przy tym relaks i rozluźnienie organizmu (czas trwania to ok. 60minut)